Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne w Jaśle Sp. z o.o. informuje, że w związku z utrzymującym się rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-Cov-2, wywołującego chorobę COVID-19, Biuro Obsługi Klienta czynne jest (do odwołania) w ograniczonym zakresie. W pilnych sprawach można kontaktować się za pośrednictwem BOK mieszczącego się na parterze Urzędu Gminy Jasło. Od dnia 27 kwietnia została ponownie uruchomiona kasa Spółki, jednakże Zarząd GPK prosi, aby płatności za faktury dokonywać bezpośrednio na rachunki bankowe w nich wskazane. W przypadku zmiany ilości osób korzystających z kanalizacji (rozliczenia ryczałtowe), prosimy o złożenie korekty do aktualnych oświadczeń.
Sprawy nie wymagające bezpośredniego kontaktu prosimy załatwiać:
– telefonicznie pod numerem: 13-448-00-58 (w godz. 8:00 – 15:00)
– e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
– przez stronę internetową: www.gpkjaslo.pl
Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za zaistniałą sytuację!
Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne w Jaśle Sp. z o.o. informuje,że w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-Cov-2,wywołującego chorobę COVID-19,inkasenci nie będą odczytywać wodomierzy w domach prywatnych i instytucjach.Dla zapewnienia bezpieczeństwa odbiorcom usług świadczonych przez naszą spółkę,faktury za zużytą wodę i odprowadzane ścieki za okres marzec-kwiecień 2020 r.będą wystawiane i wysyłane w oparciu o: podany stanu wodomierza lub prognozę zużycia wody.
Równocześnie informujemy, że w okresie 01 - 14 kwietnia 2020 r. istnieje możliwość podania stanu wodomierza:
– telefonicznie pod numerem: 13-448-00-58 (w godz. 8:00 – 15:00)
– e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
– przez stronę internetową: www.gpkjaslo.pl
Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za zaistniałą sytuację!